fbpx

FAQ

Zakupiłem/am miejsce na warsztat, a nie mam potwierdzenia na mailu, ani też na swoim koncie – co robić?

Poczekaj na realizację swojego przelewu przez Twój bank, czasem może to potrwać nawet i 24 godziny. Jeśli jednak po tym czasie dalej nie dostaniesz potwierdzenia od nas, to skontaktuj się z nami na info@feblik.pl

Czy mogę dokonać anulacji zakupu miejsca na warsztat i uzyskać zwrot środków?

Niestety nie przewidujemy zwrotów. Istnieje jedynie możliwość zmiany terminu uczestnictwa w danym warsztacie, jednak nie później niż do 7 dni przed jego rozpoczęciem (oczywiście, o ile istnieje taka możliwość u danego organizatora).

Podczas zakupu miejsca na warsztat pojawia się błąd – co mam zrobić?

Prześlij nam dokładny opis błędu na info@feblik.pl dołączając zrzut ekranu, a my postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten błąd.

Jak mogę kupić miejsce na warsztat?

Wybierz warsztat, który cię interesuje. Następnie datę z kalendarza i kliknij „rezerwuj”. Zostaniesz automatycznie przeniesiony do koszyka, następnie jeżeli wszystko się zgadza klikasz „przejdź do kasy”. Wpisujesz dane do płatności, wybierasz sposób płatności oraz „kupuję i płacę”. Potwierdzenie zakupu przesyłamy do ciebie mailem.

W zamówieniu wpisałem/am zły adres e-mail. Co mam zrobić?

Żaden problem. Wystarczy, że wyślesz nam wiadomość na adres info@feblik.pl z nazwą warsztatu oraz imieniem i nazwiskiem. Poprawimy błędny adres i wyślemy potwierdzenie udziału w warsztacie raz jeszcze.

Czy mogę wybrać tylko jedno miejsce na warsztaty?

Jeśli chcesz zamówić więcej, niż jedno miejsce, możesz to zrobić wybierając pierwsze miejsce, a następnie będąc już w koszyku klikasz „kontynuuj zakupy” i wybierasz kolejne miejsce na ten sam, bądź inny warsztat. Wszystkie wybrane warsztaty, będą znajdowały się w kolejnych pozycjach twojego zamówienia.

Jak mogę kupić voucher?

Na naszym portalu dostępne są vouchery w wersji elektronicznej oraz w wersji papierowej. Wystarczy wejść na zakładkę voucherów TUTAJ i wybrać interesujący Cię voucher. Dostępne są vouchery na kowtę 100 PLN, 150 PLN, 200 PLN, 300 PLN, 500 PLN, 1000 PLN lub 1500 PLN.  WOWcher online otrzymasz od razu po zamówieniu w formie pliku PDF, natomiast WOWcher papierowy zostanie do Ciebie wysłany pocztą lub możesz go odebrać osobiście w Warszawie na Ursynowie.

Jak mogę wykorzystać voucher?

Należy w trakcie składnia zamówienia w polu Voucher wprowadzić kod vouchera i kliknąć „wykorzystaj voucher”. Kwota zamówienia zostanie obniżona o wartość na która opiewa voucher. Jeśli kwota vouchera nie pokrywa w pełni ceny warsztatu, to różnicę pomiędzy wartością vouchera, a wartością zamówienia należy uregulować wybierając metodę płatności w podsumowaniu zamówienia. Do jednego zamówienia można wykorzystać kilka voucherów. W tym celu należy dodać pojedynczo kody voucherów i za każdym razem klikać “wykorzystaj voucher”.

Co jak kwota vouchera jest wyższa od kwoty całego zamówienia? 

Niewykorzystana kwota jest cały czas aktywna i można użyć jej podczas składania kolejnego zamówienia wpisują jeszcze raz kod vouchera w odpowiednie miejsce. Oczywiście termin na wykorzystanie tej kwoty jest taki sam jak termin ważności całego vouchera.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami: info@feblik.pl lub pod numerem telefonu +48 662 067 331.